söndag 19 juni 2011

Regning söndag...

Idag hände det!!!! Barnen sov till 9,45!!!!! Har ALDRIG hänt. Själv var jag uppe vid 7,00 och åt frukost och drack kaffe. Det finns hopp även för oss som alltid haft extremt morgontidiga barn.

Här har det regnat hela dagen! Trist. Jag har iaf städat ur husvagnen och börjat plocka i saker som vi ska ha i den till midsommar. Vi tänker åka till Sunnanö, Öregrund i år. Vi har aldrig varit där så det blir spännande. Har bara hört bra saker...

F ö har jag förberett veckan, C har dansläger denna vecka så det blir lite fix och trix runt det. Tvättat, plockat osv...

Slog till på ett rea fynd idag och jag HOPPAS verkligen att ett par 37 ska fungera med sula i? Har oftast 36 men även 37 i vissa skor. 40 % rea och jag har tittat på dessa godingar sen i februari...

Bild lånad från millami.com

Nantucket har 40-50 % på massa fint... Känner mig NÖJD!!

Nu tittar vi på Scooby Doo sen blir det tidig kväll för oss alla.

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar