måndag 9 april 2012

Måndag för mig!

Jobbar idag, kort dag iofs men måste ändå upp och iväg. Barnen ska till mormor och morfar och sen passar vi på att stanna där och äta tillsammans efteråt, mysigt.

Gårdagen bestod av fika hos några vänner på fm. T blev kvar där för att leka vilket han var överlycklig för. M ville till mormor vilket han fick en stund. Han överlycklig också:-). C cyklade iväg till jobbet för hon skulle sova hos Gunn och farfar, så henne såg vi inte mer den dagen. Jag tog en lång löprunda. Varje gång jag är ute och springer funderar jag på VAD jag ska hitta på på min 40-års dag?? Öppet hus för släkt och vänner, tjejmiddag, övernattning i stan med middag och drinkar med tjejerna eller????? Vet att det är under en period när vi har mycket så jag tänker inte stå här och lag mat och fixa i en vecka. Det hinner jag inte. Får fundera lite till...

Dax att hoppa ur sängen!
Ha en fin dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar