måndag 7 februari 2011

Dansaerobic och nya hasbeens!

Hej!

Har haft en riktig bra dag trots 3 små sjuklingar hemma. Känns som hela sverige är sjuka i än det som ena än det andra just nu. Tack gode gud för världens bästa farmor!!

Jag hoppade in och körde en dansaerobic i dag och det var SÅÅÅ kul och läääänge sen. En riktig egokick!

Besöket på särskolan i lördags gick jättebra och vi känner att det känns riktigt bra att M ska börja där i höst. Imorgon väntar möte med rektor och lärare. Spännande...





Nu börjar jag komma in i en riktigt jobb fas... Det är SÅ mycket att göra inför mässan i slutet av månaden och inför alla leveranser. KUL förstås också. Imorgon ska jag jobba hemsida hela kvällen och idag byggde vi ett skyltfönster...en del i ledet att göra om hela butiken!

En annan kul sak var att i dag kom mina swedish hasbeens!!! Blå hade jag beställt från amazon.com. Priset vart nästan hälften mot här hemma och dom är supersnygga tycker jag!


Ett par såna här skulle kunna få flytta in till sommaren också...



Tillsammans med den här kanske?




Drömma kan man ju alltid;-)

Sov sött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar