fredag 27 januari 2012

FREDAG

Speciell känsla med fredag även om jag jobbar imorgon. (Ska bli kul för jag sålde en husbil i veckan och de ska komma och skriva i morgon. *nöjd*!! ;-)

Det blir, som för de flesta barnfamiljer i Sverige skulle jag tro, tacos denna fredag. Fast jag gillar´t så jag tänker inte klaga. Vi äter inte tacos varje fredag, kanske därför...

Helgen består av jobb imorgon och snälla mormor är barnvakt. Söndagen börjar tiiiidigit med Claras första sammandrag i handboll, hon är LADDAD! Sen blir det jag killarna som får åka lite tidigare från handbollen för de ska på kalas båda två (tack och lov på samma ställe). På kvällen har Max sin första fotbolls träning! Ska bli superkul. Sen var helgen slut!

Väntar med spänning på ett paket idag. Ett par riktiga "Cilla-jeans"!!

Märke: Jfour! Bild och byxorna är från Butiken.
Ha en fantastisk fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar