torsdag 29 november 2012

Intensiv november

Det har varit en intensiv november minst sagt. Jag gillar de flesta månaderna och årstiderna men november tycker jag är tristast. Därför har jag nog medvetet eller omedvetet bokat upp saker hela november. Under flera år tidigar har vi rest bort i just slutet på november. Dels för att det är så skönt att göra november lite kortare och dels för att det passar bra med jobbet. I år har vi dock redan varit på både Cypern och i New York så det blir till att stanna hemma.


Vi har varit i Stockholm (japp vi satte oss på pendeltåget och åkte heeeela 35 min) på en miniweekend med fina vänner. Detta var en 40-års present som vi bokat sedan länge. Myyysigt hade vi!


Sen har jag varit på stor fest på en av konferensanläggningarna här i kommunen. Förfest med gamla fotbollskompisar, 1200 personer på festen och 3 dansgolv och barer, -ja. det var lyckat.

Förra helgen åkte jag och M ner till Göteborg för att träffa J och lilla H. Jag jobbade på fredagen och M fick hänga med J själv den dagen. Supermysigt hade dem. Vi stannade till söndagen och det var verkligen en toppen helg.

 

Nu känns det dock fantastiskt skönt att inte ha någonting bokat denna helg, ja förutom adventspyssel och 3 dansuppvisningar förstås. Har inga adventsstakar då jag hade beställt nya från Halens men de missat både antal och den leveranstiden som det lovat, GRRRR. Idag har jag som tur är fått tag i nya men dessa kommer inte förrän i början på nästa vecka så det blir till att vänta lite med just detta...

Fick ett riktigt fint tradera fynd med posten idag också! Visar en annan dag.

Nu blir det bingen!

Kram

1 kommentar:

  1. Hej så tråkigt att höra om din leverans från oss. Kontaktade du kundtjänst för att se vad som hänt? Annars så hjälper jag dig gärna. Trevlig helg på dig önskar Anna från Halens

    SvaraRadera