fredag 30 november 2012

Fredag



I dag har jag jobbat som vanligt. Hämtat M lite tidigare och tog honom på ett besök hos frissan. Sedan hämtade vi T och vidare hem. Det blev en tidig tacomiddag (vi äter INTE tacos varje fredag så jag tycker det är riktigt gott det gånger vi äter det). Vid 18:30 åkte vi iväg och tittade på C:s dansshow. Den första av tre denna helg. Killarna var riktig laddade till en början men sloknade rejält på slutet. Vet inte riktigt hur söndagens dubbla föreställningar kommer att bli.

Känner mig extremt slutkörd just nu och kan inte riktigt förstå hur jag ska orka med hela nästa år! Vi planerar att starta upp byggnationen i Enköping med jobbet och försöka få igång försäljning och butik där redan i maj. Förstår inte riktigt hur det ska gå till och hur vi ska få ihop jobb och familj???? Tanken är att jag och någon mer ska jobba i Enköping. Detta innebär att jag måste jobba längre dagar och hur ska vi då få ihop allt det andra? Ja, en dag i taget är det som gäller nu och jag ser verkligen fram emot lite julledigt! Det är välbehövligt.

Fick förresten svar ifrån Halens som bad om ursäkt för sin miss. Det var riktigt snyggt gjort tyckte jag. Den tjejen jag pratade med i torsdags var också väldigt tillmötesgående och jag fick nästan intrycket av att hon inte var förvånad över att beställningen gått fel. Den tjejen jag beställade av från början verkade inte helt serviceminded...Nu har det ju löst sig ändå även om jag inte kommer ha några stakar till på söndag men men det finns värre saker i livet.

NU ska jag börja på nästa bok i triologin av E L James, Femtio nyanser av mörker.



Kram och trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Hej och så skönt att höra att du fick hjälp med det som gick fel i beställningen. Vi vill ju självklart bara ha nöjda kunder :-) Hoppas du blir nöjd med din belysning. Trevlig måndag på dig önskar Anna från Halens

    SvaraRadera