lördag 1 december 2012

SNÖ



Ä N T L I G E N njuter vi av första snön. Alla barnen var ute en sväng på förmiddagen och åkte pulka och snow racer tillsammans med morfar. <3

Trött är jag fortfarande, liksom helt färdig i kroppen. Har aldrig känt så förut så nu blir det till att VARVA ner ORDENTLIGT!!! C har varit med en kompis i simhallen idag på förmiddagen och sedan har hon varit ute och åkt pulka hela eftermiddagen. De har haft såååå kul och jag blir så glad i hela hjärtat när hon har kompisar som gillar att leka med henne. Det har varit lite tufft på sistone och hon känner sig ensam i skolan, hjärtat blöder på mig när hon har det så :(((. Därför är jag EXTRA glad att hon haft så kul idag. De ville gärna vara imorgon också men vi har ju två dansuppvisningar på schemat så vi får se hur det blir...

Annars har jag fixat lite "juligt" här hemma, en advensstake med 4 ljus, lite belysning utomhus, en kruka med gransris och ett fint enkelt hjärtat av granris till ytterdörren. Inte mycket alls och jullådan har vi inte ens tagit ner än, kanske orkar jag lite mer imorgon mellan dansshowerna.

Städat gympasal har jag hunnit med också och kört två små killar på sex-års kalas på Åbergs museum. 



I kväll ska jag fortsätta med min braiga bok ;-)

Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar