torsdag 27 december 2012

Skridskor

Sååå snygg så man dör!!! Blir en dyyyr vår;-)
Bild lånad härifrån.


Idag har J jobbat halva dagen och jag och killarna har varit i ishallen och åkt skridskor. Försöker verkligen få T att tycka det är roligt och jag lyckades iaf få honom så sugen att vi ska testa Hockeyskolan, kul. M står i år riktigt stadigt på skridskorna och gjorde t o m några försök att ta sig framåt mot slutet. Förra året "hängde" han på mig eller J hela tiden och stod inte ens upp på skridskorna men idag kunde jag skjuta på och han stod upp och höll balansen och benen parallellt. Extra glad för sådana framsteg <3.



C har varit med en kompis idag och de har varit ute, men i det här vädret blir allt bara blött, blött, blött tyvärr så det blev ingen längre stund.

Tränat på kvällen, nöjd med det. Hade noll motivation och åkte ner och sprang på bandet. 6 km, ingen längre sträcka men med tanke på hur TRÅKIGT det kan vara att springa på löpband så vart det i a f lite mental träning;-) Dumma knät ville inte mer så jag körde styrka efter och lyckades hålla pulsen uppe genom hela träningspasset. Det känns alltid bra att köra även styrkan effektivt.

Svettig och nöjd! Jag bjuder på den;-)
I morgon blir det nog simhallen. Nu ska jag kolla på svtplay och nya serien Fjällbackamorden som vi missade igår.

Ha en fin kväll.

Kram


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar