tisdag 25 december 2012

God fortsättning!

Ture på sin nya Snowboard!
 
Max kör snow racer.
 
 
Idag har vi sovit läääänge. Tänk hur många år jag bara längtade efter att få sova ut! C som gick upp runt 4:00 VARJE morgon som liten och sen två små till efter det, puh.. Jag njuter verkligen av sovmorgon och av att inte behöva stressa upp och iväg, utan kunna äta frukost i lugn och ro och ha tid att dricka minst två stora koppar kaffe.
 
 
Efter lunch idag så åkte vi iväg för att köra lite snow racer, T vill testa sin nya "snow board". Inte helt lätt att åka utan stålkanter och när man bara ska sticka in fötterna MEN han kämpade väl. M ville till mormor så efter vi varit i backen släppte jag honom där och T träffade sin kompis som bor i närheten av mormor och blev kvar och lekte ute en stund han med. Hem med min pre-pubertala tweenie som hade SÅ bråttom hem och väl hemma ville hon att jag skulle åka igen så hon fick vara lite för sig själv. Inte lätt att vara till lags och inte heller lätt att vara 11 år uppenbarligen;-).
 
J har varit och hämtat traktorn och plogat både vår väg in och hela uppfarten.
 
Nu sitter jag och spanar in vad som finns på mellandagsrean;-. Har tre saker som jag framförallt skulle vilja knipa MEN till rätt pris förstås;-). Fortsättning följer...
 
Nu blir det middag och sen promenad med vänninan. Ikväll ska jag se Änglagård 3.
 
 
Denna fick jag i julklapp förresten:
 
Bild lånad från och jackan finns att köpa hos Creative Lounge.

 
NÖJD ÄR JAG, SJUKT NÖJD :-)))
 
 
Kramar
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar