lördag 29 december 2012

Vipr och Vina Deli

Började dagen med ViPR!
Idag började jag dagen med ett ViPR pass på SATS. Herre jesus vad jobbigt det är men KUL!!!

T har åkt skridskor idag igen med kompis och C och hennes sova-över-kompis har maratonkollat på Vampire diarys nästan hela dagen. Imorgon blir det andra bullar för henne! Men vad skönt det är att inte behöva göra något! Idag har det regnat hela dagen så att gå ut har inte känts inte så lockande...

En sväng förbi jobbet idag med och fick även iväg några mail så lite nytta har jag gjort även där. Nu har vi stängt i tre dagar, super skönt. Sen är vi igång igen.... Hjälp jag förstår inte riktigt hur vi ska orka eller hinna med. En dag i taget är det som gäller nu. Imorgon kommer en kompis hit och vi ska jobba hela söndagskvällen för att bli färdiga med sånt jag inte riktigt kan göra själv. Tänk om det fanns något snabbt och supereffektivt sätt att lära sig indesign på!!! Då hade jag gjort det direkt;-).

Avslutade dagen med ett besök på en nyöppnad restaurang här i byn, Vina Deli. Riktigt trevligt och killarna gav pannkakorna och glassen +++++. Jag och J åt plankstek med liiiiite för mycket fett på för vår del men ändå helt ok.



I kväll tänkte vi kolla på Hassel, har missat den helt. Otroligt, jag som tycker jag har kolla på ALLA svenska kriminaler som kommer. Helt klart min favorit schanger på film!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar