torsdag 7 april 2011

Äntligen ...och lite tråkigt:-(

Hej på er!

ÄNTLIGEN har den kommit... så nu kommer jag väl vara ännu mer (om möjligt) frånvarande;-)


Nåt tråkigt har hänt också...

Hade beställt några plagg från en amerikans webshop, Fitts and company, som varit jättebra fram tills nu. Helt plötsligt har de bara upphört och slutat svara på mail, grrrr!! Har tack och lov fått  snabb hjälp från Odd Molly i USA som lovat hjälpa till men ändå. Ledsamt! Så VARNING där!

Nu ska jag läsa saga för T som vill gå och sova (Behöver inte ens boken längre för det är samma VARJE kväll;-)).

Kram

2 kommentarer:

  1. Hej Cecilia!! Ja, jag beställde också varor som hon berättade efter att hon dragit pengar inte har inne. jag blev vansinnig. Skickade massa mail utan att få svar, tog tillslut och skickade ett privat meddelande till henne på facebook och då tog det fart. Jag hotade med polisanmälan och så men fick tillslut tillbaka pengarna. Jättetråkigt för det har varit en superb webbaffär med bra service tidigare. Fick dock problem redan i höstas då hon tog betalt för varor (preorder) flera månader innan hon hade dem inne.
    men kolla upp Fitts & Company på FB, tag kontakt med ägaren där. Jag har kommit i kontakt med massvis med människor som haft problem och det värsta jag vet är affärer som inte går rätt till. Jag blir jättearg!! Vill att vårt samhälle ska vara pålitligt och tryggt!!
    Kram och lycka till. Hör av dig om det inte går vägen!

    SvaraRadera
  2. Hej Helena!
    Tack för ditt svar och för titten;-)
    Fick faktiskt precis ett mail från Amy på Fitts så chanserna är goda att jag får tillbaka mina pengar!!
    Hör av mig med info hur det fortskrider!
    Kram kram

    SvaraRadera