fredag 8 april 2011

Happy happy happy!


God morgon!

Solen skiner, det är fredag och jag har fått tillbaka mina pengar från Fitts & Co. Kan man vara annat än riktigt glad?? Jag tog kontakt med Odd Molly i USA och dom hjälpte till att trycka på så nu har hon gjort en återbetalning JIPPI! Har dock mailat bla Doktormolly och låtit henne gå ut och lägga en varning så ingen annan råkar ut för samma sak. Dessutom tog jag kontakt med fina Helenah som råkat ut för något liknande i höstas och också lyckat få tillbaka sina pengar. Hon lovade dessutom hjälpa mig om det inte hade funkat. Vilka fina människor det finns som jag aldrig träffat irl! Stor eloge till Odd Molly i USA som verkligen inte på något sätt ignorerade lilla jag utan direkt svarade och hjälpte till och dessutom bad om ursäkt för det jag råkat ut för...Tack allihop!!!

Idag är det halvdag och sedan lunch med en vän. I eftermiddag har jag lovat alla barn fika ute då vädret är fantastiskt!

Ha en superhelg!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar