lördag 16 april 2011

VÅÅÅR, LOVELY!!!


Härliga fredag!

Jag hämtade alla barn vid två idag. C ville absolut till jobbet för att fortsätta försöka sälja majblommor, så henne körde vi dit. Jag och killarna åkte hem och packade upp matvaror och käkade mellis innan vi tog en cykeltur solen . Hääärligt!



Sen blev det fika på altanen! (Ture ska absolut göra V-tecken hela tiden.)

Tacos som fredags middag. Sen åkte jag ner och städade ur en husbil som ska levereras i morgonbitti och resten av gänget fixade ett land till C att så i. Får se vad hon har tänkt odla. Detta är något hon tar på största allvar och jag är övertygad om att hon kommer göra det mycket bätte än vad jag nånsin gjort. (Även om nu det inte är något att jämföra med.;-))

Ha en härlig helg!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar