lördag 4 februari 2012

NYA SÄNGAR FINALLY!!

Tjing.

Äntligen har vi varit iväg och provat ut nya sängar till oss. Inte så mycket för att jag tycker de vi har är "slut" men J har såååå ont i ryggen och tycker sängarna är för mjuka!

Det blev nya från Kungssängen i Enköping...


Vi har haft en riktigt bra dag idag. Tänkte först ta med C och T på Tekniska museet eller Naturhistoriska Riksmuseet men ingen av dem var sugen. Slutade med att T åkte med mormor och morfar och M till farmor Brita, C stannade hemma själv med två kompisar. Jag och J kom iväg till Enköping och hann, förutom sängköp, även äta lunch på ett trevligt Thai ställe. Bonus!!

Nu har vi tittat på Mello, jag gillade verkligen Dead by April och barnen Seanbanan. Blev själv ändå positivt överraskad av Seanbanan. Riktigt medryckande och "svängig" låt (sådär ja, nu skulle man nästan kunna tro att det var minst 60 jag fyller i år;-)).

Nu kvällens höjdpunkt: Sherlock!!!



I morgon blir det skidbacken en sväng sen åker jag med C, 2 kompisar och en trevlig vännina till Kista centrum. Tjejerna ska se Mästerkatten.

Kram kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar