söndag 5 februari 2012

Rensat rensat rensat!

Oj vad jag har rensat, slängt och skickat leksaker vidare idag!! 2 stora svarta sopsäckar blev det. Ska göra om M:s rum men innan jag börjar kände jag mig tvungen att rensa. Varför flytta runt saker flera gånger liksom... Nu är det gjort MEN nu vet vi inte om vi ska byta rum mellan C och M?? C har sååå mycket saker vilket M inte har och C:s rum är mindre och dessutom vill hon gärna ha en egen garderob i sitt rum nu så, vi funderar lite till. Blev ju liksom dubbelt upp för då måste två rum målas och tapetseras. Tror inte M är så sugen på den tapeten som C valde för bara 1 år sedan.


Nu funderar jag på nya sängbord till både C och M. M vill ha rött i sitt rum så det blir röd tapet med vita stjärnor som en fondvägg. Men till C vet jag inte riktigt. Absolut blir det vita väggar men jag vet inte om vi ska gå på grått och vitt eller lila och vitt... I och med att den tapeten hon har idag är lila så vore det "enkelt". Hittade dessutom ett så jättefint litet skrivbord från IKEA.

Sen är ju frågan om vi ska köpa en garderob eller en större byrå??

Kan bli riktigt fint tror jag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar