fredag 10 februari 2012

Säger väl som alla andra...

ÄNTLIGEN FREDAG!!!!

Njuter av ett glas rött, nöjda barn, filmen Hopp, att jag fick till en fika i em med en mycket fin vän, godis och bara fredags känslan!

Har haft en bra dag. Det börjar dra ihop sig på jobbet, nästa vecka drar mässan igång på torsdag. Skönt att det börjar bli mer att göra. Jag blir så otroligt oeffektiv när det är lite! Galet, men jag glömmer, börjar läsa bloggar, kollar runt i webshoppar osv... Det passar INTE mig att ha för lite att göra helt enkelt;-). Jobbar imorgon också och på söndag är det handboll hela em, jättekul.

F ö sitter jag här med pappilliotter i hela håret. -Inte fint mamma; sa Max. He just wait and see säger jag! Jag kommer bli lika snygg som J, med massa härliga, lyckliga, romantiska lockar. (Fick heller inte säga hej till en kille i C:s klass på skype, konstigt;-)).

Njut fredag och ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Lockarna är inte fina utan förhatliga! Jag håller med Maxen!
    Kram J

    SvaraRadera