söndag 23 januari 2011

En härlig helg!!

Har varit hos min vännina i Göteborg över helgen. Det var såå trevligt. Vi tog en långpromenad på över 1 h och sedan åt vi god baguette med skagenröra och drack vitt vin till!! Vet ärligt talat inte om jag någonsin tagit mig en vinlunch. Det var hur som helst supertrevligt och på kvällen var vi 8 st tjejer som babblade och diskuterade "livet" som min väninna brukar uttrycka det.

En sån här helg lever jag länge på! Lika skönt som det är att komma bort lika skönt är det att komma hem. I morgon är det måndag igen och det ska bli kul att jobba.

Nantucket har fått in massa nytt Chillnorway... Superfina saker

Pelican coat i Navy
Petunia dress i Offwhite. Superfin tycker jag och enda stället jag har hittat som har den i off white!

Millami har också lagt ut massa Chillnorway och Odd molly nyheter på sin hemsida. Som vanligt har millami jättefina produktbilder.


Kram kram

1 kommentar:

  1. Det var verkligen supermysigt!
    Lever läääääääääänge på detta!

    Kram och puss

    Jessica

    SvaraRadera