torsdag 20 januari 2011

Fullt upp..

Har haft en hektisk dag idag. Skyndade mig att handla före jobbet, blev sen förstås..., skyndade mig att hinna allt jag skulle för att sedan skynda mig och hämta killarna på dagis. (C skulle tack och lov hem till en kompis efter skolan). Skyndade mig hem för att byta om och packa lite matsäck, dammsög (ja det kan man ju fråga sig om jag var tvungen att skynda mig göra men jag hade mått sämre om jag inte gjort det, sån är jag) Blev förstås sen och fick skynda att åka till gympan med killarna. Tog det lugnt efter gympan och vi åt vår matsäck innan vi begav oss hemåt. Vi går på upp och ner gympa i Sthlm så vi har en bit att åka. Sen hem och städa färdigt hänga tvätt, sätta på ny tvätt och lägga barn osv.... Nu har jag packat för imorgon ska jag åka till Gbg på tjejmiddag!!!! Värt allt skynda idag för det blir en lugn och skön helg med massa tjejsnack och trevligt sällskap. Ser verkligen fram emot det!

Idag kom paketet från nordljus.net.C fick örhängen,en supersöt liten smink väska och två ljuslyktor! Tunikorna till mig var slut, inte mycket att göra nåt åt.

Har ingen bild på sminkväskan tyvärr men den var rosa och vit rutig, supersöt!

Själv har jag klickat hem väskan idag;-) Känns jättekul!

Denna från Cillnorway skulle jag gärna klicka hem...Mmmmmm

Bilden är från tintinstyle.se Dom har fått in massa Chillnorway nu. Bla Oak coat i både sand och Dark olive. Är du sugen på Dark olive får du nog vara snabb. Det verkar inte som så många tagit in den i just den färgen...

Trevlig kväll.
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar