fredag 28 januari 2011

Gympa, Mc Donalds och Ester eleonora

Igår hade jag och M en supermysig kväll. M går på gymnastik inne i storstaden och vi åker varje torsdag. Igår ville inte T följa med utan stannade hos pappa på jobbet istället. M var i sitt esse och jag kan bli alldeles varm i hjärtat över vilka kloka funderingar han har och vilka bra saker han säger... M tar inte för sig alltför mycket när C och T är med därför känns det extra roligt att göra något bara han och jag. I vanliga fall har vi matsäck med oss på gympan men eftersom det bara blev vi bestämde jag att vi skulle åka till Mc Donalds och äta chicken nuggets med ketchup och sprite! Lyckan var total och han var SÅÅ glad. Blir nog så i fortsättningen att vi får försöka åka själva. Tror han är i stort behov av egen tid med mig! (Så kom det dåliga samvetet också:-(. ) Vi får försöka göra det bästa av situationen. Alla vill och ska få sitt men ibland räcker varken jag eller tiden riktigt till...   I går kväll var iaf väldigt lyckad och jag känner mig glad för det!

En "gammal" granne hos mina föräldrar vart sååå sugen på en Ester eleonora sjal i grå. Har letat med ljus och lykta men inte lyckats hitta någon. Den är slutsåld överallt. MEN så såg jag vårkollektionen och tänkte att det finns flera superfina alternativ som kan passa bra i vår...







Va inte klänningen super fin också!? (Tror "grannen" skulle var fin i allihop!!)

Tror att creative lounge kommer att få det mesta till våren så håll utkik!

Nu blir det fredags myyyyys...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar