tisdag 18 januari 2011

Första inlägget...

Hej på er!

Första inlägget i min blogg.... Vad ska den handla om?? Ingen aning, min vardag antar jag. Allt mellan himmel och jord och tankar som jag har.

Idag är J i Göteborg för att hämta husbilar som kommit till jobbet. Just det, vi jobbar tillsammans min man och jag och; ja, det funkar väldigt bra! Det innebär att vi har otroligt mycket gemensamt och gemensamma mål! Det är också suveränt när man har 3 barn tillsammans och särskilt en alldeles speciell prins med lite särskilda behov. Vi hjälps åt att se till att det funkar med all logistik och det där lilla extra som behövs ibland. Sen innebär det förstås ibland att man blir apless på honom och jobb prat också;-) Så är det väl för alla antar jag...?

Var in till suveräna Kristina på lokala butiken idag och hämtade ut min superfina kappa som jag beställde redan i höstas men som kommit nu...

Chillnorway oak coat i färgen sand! SÅÅÅÅ fin. Jag är supernöjd;-)



Funderar på vilken väska jag skulle kunna använda till i vår.... Hmm tåls att tänka på.

Nej nu är det dags att göra läxor och få alla tre i säng. Hoppas jag har lite energi kvar för att titta på film ikväll?

Kram kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar